Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Σταυρώστε με! Σταυρώστε με!

Όσοι οι πιστοί προσέλθετε στο ψηφοδέλτιο! Βάλανε μακριά σακάκια, χρυσά μανικετόκουμπά, μπήκαν στην τζιπάρα και άρχισαν να ζητιανεύουν ψήφους στους καφενέδες της επαρχίας. Και πήρανε παραμάζωμα τα γυναικόπαιδα, παππούδες και γιαγιάδες (ειδικά το τελευταίο αγαπημένο θύμα). Και άρχισαν τις καλημέρες, τις χειραψίες, και τα ρουσφέτια… πολλά ρουσφέτια: θα σε πάω στο φεγγάρι, θα σε φέρω από το φεγγάρι, θα σου κάνω, θα σου ράνω και ότι βάλει ο νους σου!

Δεν θα σας κρύψω πως προεκλογικά κοντεύω να συμπληρώσω και το οικογενειακό μου δέντρο, σε κάθε συνδυασμό ξεφυτρώνει κ ένας θειος! Μα κοίτα να δεις! Και εγώ που νόμιζα πως η οικογένεια μου είναι δεν είναι δέκα άτομα!

Εκτός από το οικογενειακό δέντρο γέμισε και ο χρόνος μου με το να σκέφτομαι τι ρουσφέτι θα ζητήσω και εγώ με τη σειρά μου από τον καλύτερο ρουσφετολόγο (δουλεία βαριά, δουλεία δύσκολή). Και εκεί που είμαι έτοιμη να πιστέψω πως πήγε καλά το καρπούζι και πήρε ο άλλος τζαγκουαρ για να βγει στον διεθνή (γιατί έτσι λεμέ εδώ την εθνική οδό) κάτι με ωθεί να στραφώ και εγώ στην γεωργία μπας και δω μια τόόόόσο άσπρη μέρα!

Εγώ βέβαια, είμαι μια γνήσια αισιόδοξη ελληνοπούλα! Και είμαι αισιόδοξη και πεισματάρα και θα ελπίζω και δε σου κρύβω πως φέτος θα ψηφίσω (τόσο μαζοχισμό) !
Έτσι λοιπόν όπως θα κάνω και εγώ, έτσι να κάνετε και εσείς… σας παρακαλώ ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ να ηρεμήσουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: